DIN IT-AFDELING

Når der er behov for IT support i din virksomhed, skal opgaven gerne løses hurtigst muligt. Midtjysk IT kan løse mange supportopgaverne remote, det vil sige at vi opretter en fjernadgang og overtage styrringen af den server eller computer som der er problemer med.

TeamViewer til fjernsupport Fjernsupport

 

Fordele

 

  • Opgaven kan løses hurtigere, end hvis der skulle beregnes køretid.
  • Kunden slipper for at betale kilometerpenge.
  • Kunden kan selv følge med i hvad der foregår på skærmen.
  • Kræver ingen ændringer i virksomhedens Firewall

Betingelser

  • Der skal være en Internet forbindelse der fungerer.
  • Kunden skal selv hente og afvikle et lille program fra vores hjemmeside. (Med mindre vi med kundens accept, har installeret en permanent adgang på systemet).
  • Kunden skal have tegnet et support abonnement.

For Remote Support klik på det aktuelle operativsystem herunder:

Support på Windows
Support på Mac

Midtjysk IT benytter TeamViewer til Remote support, hvis du vil vide mere omkring sikkerheden i TeamViewer, skal du klikke her, og hvis du vil vide hvem der ellers benytter sig af TeamViewer kan du ser referencerne her.